سوپر مارکت Coles بستر پرداخت یکپارچه Rambus را برای "تحول خرده فروشی در استرالیا" انتخاب کرد

23 مرداد 777
(0 رای‌ها)

بزرگترین گروه خرده فروشی استرالیا Coles"" ، تصمیم به استفاده از بستر پرداخت یکپارچه Rambus ، که یک روش تجارت و پرداخت omnichannel"" گرفته است.

Rambus Inc یک لیدر در زمینه امنیت و دیجیتال محصولات نیمه هادی و IP و خدمات ، امروز اعلام کرد که Coles ، یکی از بزرگترین گروه های خرده فروشی استرالیا ، پلت فرم پرداخت یکپارچه Rambus را انتخاب کرده است. بستر پرداخت یکپارچه با درجه امنیت بانکی ، لذت خرید را برای مشتری، افزایش می دهد. Rambus به مشتریان و خرده فروشان خدمات پرداخت بدون دردسر و omnichannel را ارائه می دهد.

این پلتفرم می تواند پرداختها ، کارتهای هدیه ، کارتهای باشگاه مشتریان ، کوپنها و رسیدها را به صورت دیجیتالی درآورد و آنها را در یک برنامه واحد قرار دهد که توسط مشتریان قابل بارگیری و استفاده در دستگاههای تلفن همراه باشد. تجارت Omnichannel به خرده فروشان این امکان را می دهد تا با خرید آنلاین و یا خرید در داخل فروشگاه ، وجه پرداختی را با روشهای مختلف و راحت  پرداخت کنند.

Rumbus در طی گزارشی گفت: ما مشتاقانه منتظر همکاری با Close  هستیم تا بزودی تحولی عظیم در صنعت پرداخت دیجیتال ایجاد کنیم. ما معتقدیم با ارائه راه حل در کارت های پرداخت، پرداخت از طریق موبایل و پرداخت ها مبتنی بر حساب بانکی در موسسات مالی و خرده فروشی ها یک تجربه امن و آسان را به مشتریان Coles ارائه میدهد.

خواندن 2077 دفعه آخرین ویرایش در شنبه, 25 آبان 1398 16:53

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

دریافت برنامه

پرداخت اینترنتی

با استفاده از کلیه کارت های تحت شتاب و توسط درگاه به پرداخت ملت می توانید فاکتور خود را آنلاین پرداخت کنید.