استفاده کشاورزان سیسیلی از NFC برای تایید کیفیت محصول

مصرف کنندگان با خرید پرتقال خونی سیسیلی قادر خواهند بود با استفاده از سیستم جدیدی که ترکیبی از برچسب ها و حسگرهای NFC در هر جعبه پرتقال همراه با سیستم ردیابی بلاکچین است.

برچسب های قرار داده شده بر روی هر جعبه اطلاعاتی در مورد "منشاء و مشخصات محصول" ، انجام امور گمرکی را تسهیل می کند و بر وضعیت و دمای پرتقال ها در هنگام حمل و نقل نظارت می کند تا از کیفیت عالی میوه در هر کجا اطمینان حاصل کند. " پروژه ارتقاء اقتصاد سبز نارنجی قرمز (روژ)".

مسئولین این امر میگویند : "این برچسب یا حسگرهای NFC روی جعبه های میوه و حسگرهای پیچیده به کاربر اجازه می دهد شرایط حمل و نقل از جمله رطوبت و دما ، تاریخ برداشت و روش های ذخیره سازی و توزیع مطلع شوند.

همچنین افزودند: این پرتقال ها جواهرات تاج ساخته شده در ایتالیا هستند ."بیش از 50٪ از کل تولید ملی از سیسیل بدست می آید: در سال 2018 ، این رقم تقریباً 1،000،000 تن از مجموع 1622،000 تن بود. همچنین کلاهبرداری در این حوزه به مصرف کننده آسیب رسانده و ضررهایی را برای تولید کنندگان بهمراه داشته است. این سیستم برای محافظت از پرتقال های خونی از Sicily IGP و صادرات جهانی این محصول بی نظیر ، که امسال نیز به بازار چین وارد شده است ، ایجاد شده است."

خواندن 1244 دفعه آخرین ویرایش در پنج شنبه, 17 بهمن 1398 15:58

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

دریافت برنامه

پرداخت اینترنتی

با استفاده از کلیه کارت های تحت شتاب و توسط درگاه به پرداخت ملت می توانید فاکتور خود را آنلاین پرداخت کنید.